Misyonumuz;
Tecrübelerimiz, yenilikleri takip etmemiz ve verimli çalışmamızla;
Vizyonumuz;
Kalite Politikamız;
Sakarya Otomotiv, 11.000 m2 kapalı alanda güleryüz ve müşteri memnuniyetini ilke edinmiş eğitimli personeli ve son teknoloji cihazları ile birlikte servis hizmeti sunmaktadır. Temel prensibimiz koşulsuz müşteri memnuniyeti için çözüme yönelik kaliteli hizmettir. Servisimiz bu hizmeti sağlayabilmek amacıyla aşağıda yazılı prensipleri içeren “Servis Kalite Politikası” nı belirlemiş ve uygulamaktadır;
Temel prensibimiz koşulsuz müşteri memnuniyeti için çözüme yönelik kaliteli hizmettir. Servisimiz bu hizmeti sağlayabilmek amacıyla aşağıda yazılı prensipleri içeren “Servis Kalite Politikası” nı belirlemiş ve uygulamaktadır;
Müşteri Memnuniyeti
Tüm müşterilerin gereksinim ve beklentilerinin tam olarak karşılanması ve koşulsuz müşteri memnuniyetinin sağlanması,
Açıklık
Verilen hizmetin her aşamasında, müşteri ile olan ilişkilerde, zamanında ve doğru bilgilendirme ile güvenin sağlanması,
Katılım
Tüm çalışanların toplam kalite sistemine ve bu sistemin gerekliliğine ve sürekliliğine inançla bir ekip ruhu içerisinde katılmaları,
Organizasyon
Çalışanların belirlenmiş yetki ve sorumlulukları, şirket kuralları ve prosedürler ile sağlanan kurum organizasyonunun günün şartlarına göre sürekli geliştirilmesi, tüm birimlerin huzurlu bir ortam içerisinde iyi iletişim kurmalarının sağlanması,
Liderlik
Etik değerlere ve marka prosedürlerine uyum ile belirlenen kalite politikası rehberliğinde sürekli yenilenerek ve gelişerek lider kuruluş olma niteliğini sürdürmek,
Eğitim ve Güncellik
İç ve dış eğitimlerle çalışanların bilgi ve becerilerinin sürekli artırılması ve günün gereklerine uygun her türlü ekipman, donanım ve dokümanlarının kullanılması,
Çevre
Toplumun doğaya olan duyarlılığını da geliştirecek, yaşadığımız çevreyi ona zarar verebilecek her türlü etkenden korumamız gerektiği bilinci ile çağdaş ve yasal mevzuata uygun atık yöntemlerini uygulayarak ekolojik denge ve toplum sağlığının korunmasına katkıda bulunmak.